DeBal_Jaaroverzicht_2020

Jaaroverzicht 2020

2020 Jaaroverzicht De Bal

De Bal heeft weer veel beleefd dit jaar. Kijk maar eens mee.

Jaaroverzicht 2020, Uitdaging, Kindnessstone, Soep met ballekes, Ansichtkaarten, Kiss me, Wildcard, Cadeautje voor de jarige, Pellen bij BOL, Square academic cap, Hans Anders: practice what you preach!, Internationale Dag van de Koffie, Pool, Zonsopkomst, Fotoshoot Jubileum, Tekentablet, Pay it Forward Actie, Omdenken voor theaters, Kompas, Have an ice day, Rolstoel, Ontspanning door inspanning, Graanveld, Raketspecial, Kanjers, Let’s connect!, Anders kijken, meer bereiken, Geslaagd, Thuisconcert, Jury Fontys, Waterloo, Dag van de Verpleging, Mondmaskers, Koekjes bakken, Groepsfoto, Lummeldag, Fant-EGG-stic Easter!, Fotoshoot, Berenjacht, Steun voor de zorg, Jubileum, Bednet, Warmtewissel, Kick Off, Carnaval IJsselstein, Dikke truiendag, Sofie, Keukenhulp, Luigi, Jaarplanning, Oud en Nieuw

Onze gele bal staat symbool voor de kern en inspireert je elke week weer met zijn avonturen. Heb jij hem al gespot? Laat het ons weten!

Meer van De Bal? Kijk op “Alle Ballen verzamelen!”