Jaaroverzicht 2020

2020 Jaaroverzicht De Bal

De Bal heeft weer veel beleefd dit jaar. Kijk maar eens mee.

Jaaroverzicht 2020, Uitdaging, Kindnessstone, Soep met ballekes, Ansichtkaarten, Kiss me, Wildcard, Cadeautje voor de jarige, Pellen bij BOL, Square academic cap, Hans Anders: practice what you preach!, Internationale Dag van de Koffie, Pool, Zonsopkomst, Fotoshoot Jubileum, Tekentablet, Pay it Forward Actie, Omdenken voor theaters, Kompas, Have an ice day, Rolstoel, Ontspanning door inspanning, Graanveld, Raketspecial, Kanjers, Let’s connect!, Anders kijken, meer bereiken, Geslaagd, Thuisconcert, Jury Fontys, Waterloo, Dag van de Verpleging, Mondmaskers, Koekjes bakken, Groepsfoto, Lummeldag, Fant-EGG-stic Easter!, Fotoshoot, Berenjacht, Steun voor de zorg, Jubileum, Bednet, Warmtewissel, Kick Off, Carnaval IJsselstein, Dikke truiendag, Sofie, Keukenhulp, Luigi, Jaarplanning, Oud en Nieuw

Deel dit bericht

Onze gele bal staat symbool voor de kern, de essentie. Elke keer opnieuw inspireert hij jou met zijn avonturen. Je kunt hem overal tegenkomen. Heb jij hem al gespot? Laat het ons weten!

Kijk ook op:
de Ball of Fame

Our yellow ball symbolizes the core, the essence. Every time again, it inspires you with its adventures. You can encounter it anywhere. Have you spotted it yet? Let us know!

Deel dit bericht