workshops

Onze projecten zijn natuurlijk maatwerk. Maar in de praktijk blijkt dat dezelfde type vragen bij verschillende organisaties vaak terugkomen. En dus behandelen we de 4 meest voorkomende vragen, in 4 aparte workshops.

positie innemen

Wat is en hoe toon je toegevoegde waarde?

omdat...

je meer opbrengst en minder gezeur wilt hebben.
Als organisatie, team of persoon.

Meer informatie

Van denken naar doen

Hoe zet je de theorie om naar de praktijk?

Omdat...

je niet wil verzanden in een lijst met actiepunten, die je uiteindelijk niet verder helpen.

Meer informatie

10 stuks verplichte kost

Welke modellen zetten jouw adviezen kracht bij?

Omdat...

een model alleen werkt als je haar juist toepast. Maar er zijn er zoveel...
Wij maakten dé top-10.

Meer informatie

een plan dat echt werkt

Welke 8 stappen zorgen voor effectieve communicatie?

Omdat...

een doel zonder plan, maar een wens is. Je moet actie ondernemen wil je resultaat bereiken.

Meer informatie
  • Een training van Mirjam en Edwin geeft nieuwe inzichten en praktische handvatten op basis van actuele informatie en heldere voorbeelden.

    Petri Zandijk – Sr. Marketing & Communications Specialist Holmatro Rescue equipment

  • Zeer inspirerend, pittig en leerzaam. Een geweldig duo dat elkaar aanvult en aanvoelt in alle facetten.

    Maayke Snelting – Communicatieprofessional Brabants Landschap

  • Mirjam en Edwin zijn een verademing: persoonlijk, oprecht, betrokken, behulpzaam en recht door zee. Beter gezegd ‘anders dan anders!

    Scarlett van Kakerken – Corporate Communications Rijkswaterstaat

  • Praktisch, actueel én realistisch. Veel geleerd in korte tijd. Samen met Edwin geeft Mirjam een dynamische en afwisselende cursus in een open sfeer.

    Lenny van der AA – Communicatieadviseur Woonstichting

  • Essentiedenkers bezorgde ons dankzij hun ervaring en tips and tricks een prachtige brainstorm-ervaring! Al fietsend langs concepten als “Kracht”, “Kennis”, “Klanten”, “Klik” en “Koffie” kregen we een helder beeld van de essentie van ons idee, de aanpak en way ahead. Great job!

    Bram Couwberghs – Senior Business Development Manager IBM