Positie innemen

Edwin Claassenstrainingen

Positioneren-Communicatie

Positie innemen

Wat en hoe toon je toegevoegde waarde aan?


Durven te denken en te handelen vanuit je eigen identiteit en daarmee op te vallen. Dat gaan we doen in deze workshop. Een eenduidige reputatie trekt namelijk klanten, medewerkers en goede leveranciers aan.

Maar dan moet je wel keuzes maken. En die keuze in alles wat je doet en zegt doorvoeren. Hoe je dat doet, leer je in de workshop ‘Positie innemen’.

Inhoud

Na deze workshop leer je hoe je als organisatie, team of individu herkenbaar en aantrekkelijk wordt voor klanten en medewerkers door te handelen vanuit een eigen, authentieke persoonlijkheid. We kijken daarbij naar de medewerkers die de positionering moeten dragen, want als zij hem intern dragen, is hij authentiek en naar buiten toe geloofwaardig en succesvol.

Na afloop weet je:

hoe je als organisatie, team of individu herkenbaar en aantrekkelijk wordt voor je doelgroep
wat jouw / jullie unieke karakter is
hoe je dat unieke karakter in relevante en geloofwaardige communicatie doorvertaalt
hoe je anderen met jou verbindt

Voor wie?

Deze workshop is voor directie, MT, communicatie- en HR-adviseurs die verder willen kijken dan de standaard oplossingen die er zijn. Want als je doet wat je altijd deed krijg je wat je altijd kreeg!

Omdat we persoonlijke begeleiding erg belangrijk vinden, bestaat de groep uit maximaal 8 personen.

Investering

De workshop duurt 4 uur en wordt vaak in-company aan een team gegeven. Pellen tot de kernWil je liever alleen aansluiten bij andere professionals van andere organisaties? Laat dat dan weten via het interesse-formulier. De investering is 875 €, per persoon, en is inclusief boek.

Na het goed doorlopen van een workshop verdien je bij ons de unieke Essentiedenkers-patch! Verzamel ze allemaal 😉

Interesse

We willen graag van te voren je wensen horen, zodat we een passend voorstel kunnen maken. En, als dat nodig is, in kunnen delen in de groep die het best bij je past.

  • Een training van Mirjam en Edwin geeft nieuwe inzichten en praktische handvatten op basis van actuele informatie en heldere voorbeelden.

    Petri Zandijk – Sr. Marketing & Communications Specialist Holmatro Rescue equipment

  • Zeer inspirerend, pittig en leerzaam. Een geweldig duo dat elkaar aanvult en aanvoelt in alle facetten.

    Maayke Snelting – Communicatieprofessional Brabants Landschap

  • Mirjam en Edwin zijn een verademing: persoonlijk, oprecht, betrokken, behulpzaam en recht door zee. Beter gezegd ‘anders dan anders!

    Scarlett van Kakerken – Corporate Communications Rijkswaterstaat

  • Praktisch, actueel én realistisch. Veel geleerd in korte tijd. Samen met Edwin geeft Mirjam een dynamische en afwisselende cursus in een open sfeer.

    Lenny van der AA – Communicatieadviseur Woonstichting

  • Essentiedenkers bezorgde ons dankzij hun ervaring en tips and tricks een prachtige brainstorm-ervaring! Al fietsend langs concepten als “Strategisch advies”, “Training”, “Cases”, “Team” en “Koffie” kregen we een helder beeld van de essentie van ons idee, de aanpak en way ahead. Great job!

    Bram Couwberghs – Senior Business Development Manager IBM