Een plan dat echt werkt

Edwin Claassenstrainingen

Brainstorm

Een plan dat echt werkt

In 8 stappen naar effectieve communicatie met jouw doelgroep


Een doel zonder plan, is maar een wens. Je moet actie ondernemen wil je resultaat bereiken. En die actie begint bij de kern van je vraagstuk.

Aangezien het daar vaak fout gaat, hebben we deze workshop ontwikkeld. Vanuit de kern bouwen we samen naar de oplossing van jouw organisatie- of communicatievraagstuk. Enkel vanuit die kern kun je namelijk bouwen aan een oplossing die werkt. Bouw je niet vanuit de kern op? Dan verzand je in een lijst met actiepunten die je uiteindelijk niet verder helpen. En dat wil je natuurlijk niet!

Maar dan moet je wel keuzes maken. En die keuze in alles wat je doet en zegt doorvoeren. Hoe je dat doet, leer je in de workshop ‘Positie innemen’.

Inhoud

Na 4 uur heb je effectief antwoord op jouw organisatie- of communicatievraagstuk. Heb je geen specifieke case? Geen probleem: wij hebben er genoeg.

Na afloop weet je:

hoe je tot de kern van je vraag komt
uit welke onderdelen een effectief communicatieplan bestaat
hoe je anderen bij het opstellen en uitvoeren ervan betrekt
hoe je evaluatie-moeheid voorkomt

Voor wie?

Deze workshop is voor communicatie- en HR-adviseurs die verder willen kijken dan de standaard oplossingen die er zijn. Want als je doet wat je altijd deed krijg je wat je altijd kreeg!

Omdat we persoonlijke begeleiding erg belangrijk vinden, bestaat de groep uit maximaal 8 personen.

Investering

De workshop duurt 4 uur en wordt vaak in-company aan een team gegeven.

Pellen tot de kern

Wil je liever alleen aansluiten bij andere professionals van andere organisaties? Laat dat dan weten via het interesse-formulier.

De investering is 785 €, per persoon, en is inclusief boek.

Na het goed doorlopen van een workshop verdien je bij ons de unieke Essentiedenkers-patch! Verzamel ze allemaal 😉

Interesse

We willen graag van te voren je wensen horen, zodat we een passend voorstel kunnen maken. En, als dat nodig is, in kunnen delen in de groep die het best bij je past.

  • Een training van Mirjam en Edwin geeft nieuwe inzichten en praktische handvatten op basis van actuele informatie en heldere voorbeelden.

    Petri Zandijk – Sr. Marketing & Communications Specialist Holmatro Rescue equipment

  • Zeer inspirerend, pittig en leerzaam. Een geweldig duo dat elkaar aanvult en aanvoelt in alle facetten.

    Maayke Snelting – Communicatieprofessional Brabants Landschap

  • Mirjam en Edwin zijn een verademing: persoonlijk, oprecht, betrokken, behulpzaam en recht door zee. Beter gezegd ‘anders dan anders!

    Scarlett van Kakerken – Corporate Communications Rijkswaterstaat

  • Praktisch, actueel én realistisch. Veel geleerd in korte tijd. Samen met Edwin geeft Mirjam een dynamische en afwisselende cursus in een open sfeer.

    Lenny van der AA – Communicatieadviseur Woonstichting

  • Essentiedenkers bezorgde ons dankzij hun ervaring en tips and tricks een prachtige brainstorm-ervaring! Al fietsend langs concepten als “Strategisch advies”, “Training”, “Cases”, “Team” en “Koffie” kregen we een helder beeld van de essentie van ons idee, de aanpak en way ahead. Great job!

    Bram Couwberghs – Senior Business Development Manager IBM