10 stuks verplichte kost

Edwin Claassenstrainingen

10 stuks verplichte kost

(communicatie)modellen die jouw adviezen kracht bij zetten


Een model werkt alleen als je haar juist toepast. Maar er zijn er zoveel. Logisch dus dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet.

In ons boek hebben we de 80 meest interessante voor je op een rij gezet. De top-10 daarvan behandelen we in deze workshop. Zo weet je in 4 uur welke modellen jouw adviezen kracht bij zetten en hoe je ze juist toepast.

Na afloop weet je:

welke modellen je zo uit je mouw moet kunnen schudden als professional
welke modellen je dagelijks moet toepassen voor het beste resultaat
in welke situatie je welk model inzet
hoe je een specifiek model juist toepast

Voor wie?

Deze workshop is voor communicatie- en HR-adviseurs die verder willen kijken dan de standaard oplossingen die er zijn. Want als je doet wat je altijd deed krijg je wat je altijd kreeg!

Omdat we persoonlijke begeleiding erg belangrijk vinden, bestaat de groep uit maximaal 8 personen.

Investering

De workshop duurt 4 uur en wordt vaak in-company aan een team gegeven.Pellen tot de kern Wil je liever alleen aansluiten bij andere professionals van andere organisaties? Laat dat dan weten via het interesse-formulier. De investering is 875 €, per persoon, en is inclusief boek.

Na het goed doorlopen van een workshop verdien je bij ons de unieke Essentiedenkers-patch! Verzamel ze allemaal 😉

Interesse

We willen graag van te voren je wensen horen, zodat we een passend voorstel kunnen maken. En, als dat nodig is, in kunnen delen in de groep die het best bij je past.

  • Een training van Mirjam en Edwin geeft nieuwe inzichten en praktische handvatten op basis van actuele informatie en heldere voorbeelden.

    Petri Zandijk – Sr. Marketing & Communications Specialist Holmatro Rescue equipment

  • Zeer inspirerend, pittig en leerzaam. Een geweldig duo dat elkaar aanvult en aanvoelt in alle facetten.

    Maayke Snelting – Communicatieprofessional Brabants Landschap

  • Mirjam en Edwin zijn een verademing: persoonlijk, oprecht, betrokken, behulpzaam en recht door zee. Beter gezegd ‘anders dan anders!

    Scarlett van Kakerken – Corporate Communications Rijkswaterstaat

  • Praktisch, actueel én realistisch. Veel geleerd in korte tijd. Samen met Edwin geeft Mirjam een dynamische en afwisselende cursus in een open sfeer.

    Lenny van der AA – Communicatieadviseur Woonstichting

  • Essentiedenkers bezorgde ons dankzij hun ervaring en tips and tricks een prachtige brainstorm-ervaring! Al fietsend langs concepten als “Strategisch advies”, “Training”, “Cases”, “Team” en “Koffie” kregen we een helder beeld van de essentie van ons idee, de aanpak en way ahead. Great job!

    Bram Couwberghs – Senior Business Development Manager IBM