Angst in 140 tekens

Mirjam GoesPublicaties

Angst in 140 tekens

Hoe zetten organisaties social media in tijdens een calamiteit?

Goed communicatieonderzoek levert je geld op. Want met de juiste achtergrondinformatie, kun je nu eenmaal effectiever communiceren. Je weet dan wat er speelt binnen (en buiten!) je organisatie en kunt daar je strategie op afstemmen.

Soms hoef je voor resultaten van een onderzoek niet ver te zoeken. Zoals hier! We hebben in 2011-2012 het onderzoek uitgevoerd onder Belgische en Nederlandse organisaties naar het gebruik van social media in het geval van een calamiteit

Wil je (ondanks dat de resultaten van 2012 zijn) de rapportage als PDF ontvangen? Vul je naam en mailadres hieronder in en we sturen hem je toe!

"Crisiscommunicatie; een papieren tijger of niet?"

Aanvraag onderzoeksresultaten Angst in 140 tekens

  • Als je het onderzoek opvraagt, slaan we deze gegevens op en gebruiken ze om je de PDF te kunnen sturen en later nog eens te vragen of we je ergens mee kunnen helpen. Meer informatie over onze koekjes, privacy en voorwaarden, vind je op Koekjes enzo!

Delen? Graag!