Customer journey vs Customer experience

Je praat over een customer journey, maar wat beleeft die klant dan?

Waarom een customer journey en klantbeleving vaak mijlenver uit elkaar liggen.

Een dame aan het onthaal die je niet aanspreekt. Een winkelmeisje dat direct op je afstapt en enthousiast zegt dat ze echt iets voor jou heeft. De zaterdaghulp die blij de kinderen wat laat proeven van het verse brood. Of die verkoper die de vraag over de kassa van je jongste zoon van 8 hoorde en zei: “Wil je weten hoe dit werkt? Kom maar hier en probeer maar, dan doen we het samen.” Allemaal belevingen in een verkoopsituatie. Mijn naam is Edwin Claassens en in deze longread neem ik je mee in wat vaak customer journey wordt genoemd. Maar of dat nou werkelijk die klantreis is.

Ga hier naar de winkel, download de longread gratis en lees verder….

 

 

 

 


Portret-Ed_solo

Onze visie en aanpak om hobbels, struikelblokken en beren weg te nemen, deelt Edwin graag met je in zijn longreads. Uitgebreide artikelen met elk zo’n 5.000 woorden. Goed leesvoer met kritische vragen voor jouw organisatie, maar ook met handige tips en adviezen.

 

 

 


 

 

Deel dit bericht

En ja hoor, op veler verzoek, het 2de boek!

Image

Succesvolle verbindingen beginnen hier

9 Building Blocks of Change

Lees en leer alles over onze 9 Building Blocks of Change: dé werkwijze om succesvolle verbindingen te leggen.

Releasedatum over:
Zeker zijn van een exemplaar?Reserveer nu