Archetypen

0407_Archetypen-cirkel

 

 

Om je organisatie beter te positioneren en zo de betrokkenheid van de markt en medewerkers te vergroten, kun je de archetypen van Carl Gustav Jung (1947) gebruiken.
Een archetype is een soort psychologisch oermodel: patronen en symbolen die voorkomen in je onderbewuste. Ze komen tot uitdrukking in onder andere culturen, verhalen en films.

Kies je 1 specifiek archetype en ademt jouw organisatie deze uit? Dan krijgt je organisatie een psychologische toevoeging en wordt zij sterker.

 

Meer weten over modellen?
Check ons boek “Pellen tot de kern”, we behandelen er zo’n 90


Deel dit bericht

En ja hoor, op veler verzoek, het 2de boek!

B2022_9BBoC_cover_concept

Bouw je eigen succesvolle verander-strategie

9 bouwblokken en hun niet te missen effect

Lees en leer alles over ons model van de 9 Building Blocks for Connection: dé werkwijze om succesvolle verbindingen te leggen.

Releasedatum over:
Zeker zijn van een exemplaar?Reserveer nu

Gerelateerd