Positionering kluitsla bij BoerDenHoedt

Duurzaamheid mag een naam hebben

Positionering kluitsla bij Boer Den Hoedt

Image

Why

De herkomst van producten is voor consumenten steeds belangrijker. Als zij het product typisch bij een bepaald land vinden horen, ervaren zij het product als beter van kwaliteit, zijn ze er enthousiaster over en sneller geneigd het te kopen.

Image

What

Het in de markt zetten van sla als Nederlands merk, draagt zeker aan bij aan die ‘Why’. Daarom koos Boer Den Hoedt ervoor hun kluitsla te ‘branden’ en vroeg ons hen daarbij te helpen.

How

Ook hier gingen we terug naar de kern: wie zijn jullie en hoe past een nieuwe slasoort het beste in jullie verhaal? Toen dat duidelijk was, bedachten we een naam, uitstraling en beleving voor de sla. Gezien het innovatieve karakter van de organisatie, willen we de veelzijdigheid van het product aantonen. Dus lanceerden we de #NatuurlijkOokVoorSalade. Samen met een strategisch communicatieplan en planning voor de middelen (incl. verpakkingen) zijn zij helemaal klaar om meer te verkopen.

Image

Dat je sla in veel meer gerechten kunt verwerken dan in enkel een salade, had je natuurlijk al gezien. Maar wij gaan graag een stapje verder en presenteren trots, in samenwerking met Boer Den Hoedt en De IJshoorn als eerste en enige in Europa: sla-ijs.

Dit vind je misschien ook interessant