Workshop internal branding sportschool

Mirjam GoesCases-Training

Internal branding

workshop voor een top 100-sportschool van Nederland


Willemsen Sport is aangesloten bij de 100 beste sport-en fitnesscentra van Nederland. Als VES-lid hanteren zij daarom altijd de 6 servicebeloften. Het was echter niet altijd even duidelijk voor de medewerkers en de (toekomstige) leden welke positie Willemsen Sport nu precies innam. Wie zijn zij? Wat onderscheidt hen? En waarom moet iemand juist bij hen komen sporten? Welke rol heeft een medewerker daarbij? Welke tools heeft hij daarbij nodig? Enzovoorts. Tijd om daar verandering in te brengen.

In afzonderlijke sessies hebben we met de eigenaren en medewerkers gesproken en onder andere bovenstaande vragen beantwoord. Na afloop hebben we de resultaten gedeeld en aangegeven hoe ze dit het best konden doorvoeren. Door de branding is weer een volledig beeld van Willemsen Sport ontstaan en konden zij door verschillende aanpassingen, hun verhaal weer herkenbaar en effectief ondersteunen.

  • Een training van Mirjam en Edwin geeft nieuwe inzichten en praktische handvatten op basis van actuele informatie en heldere voorbeelden.

    Petri Zandijk - Sr. Marketing & Communications Specialist Holmatro Rescue equipment

  • Zeer inspirerend, pittig en leerzaam. Een geweldig duo dat elkaar aanvult en aanvoelt in alle facetten.

    Maayke Snelting - Communicatieprofessional Brabants Landschap

  • Mirjam en Edwin zijn een verademing: persoonlijk, oprecht, betrokken, behulpzaam en recht door zee. Beter gezegd 'anders dan anders!

    Scarlett van Kakerken - Corporate Communications Rijkswaterstaat

  • Praktisch, actueel én realistisch. Veel geleerd in korte tijd. Samen met Edwin geeft Mirjam een dynamische en afwisselende cursus in een open sfeer.

    Lenny van der AA - Communicatieadviseur Woonstichting

  • Essentiedenkers bezorgde ons dankzij hun ervaring en tips and tricks een prachtige brainstorm-ervaring! Al fietsend langs concepten als "Strategisch advies", "Training", "Cases", "Team" en "Koffie" kregen we een helder beeld van de essentie van ons idee, de aanpak en way ahead. Great job!

    Bram Couwberghs - Senior Business Development Manager IBM

  • Betrokken en kritisch! Op daadkrachtige wijze een stevige bijdrage leveren aan de doorstart van het project. Adviezen hadden betrekking op de hele implementatie-strategie, zodat we echt stappen konden zetten

    Esther van den Hende Projectmanager PoZoB

  • Eén kritische vraag over mijn positionering leidde tot een fijne samenwerking met Mirjam en Edwin, met als resultaat een hele mooie en duidelijk vormgegeven website die aansluit bij wie ik ben: Goedgewerkt!

    Leontien Kamps - Goedgewerkt!

  • Jullie leveren fantastisch werk en hebben mij echt dieper laten nadenken over de essentie van logopedie en hoe dit te laten samenvloeien met mijn persoonlijkheid."

    Lindsay Mattheys - Logopedie met Lindsay

  • "Ik wil jullie boek 'Pellen tot de kern' ten zeerste aanraden. 😉 Zeer inspirerende inhoud om je organisatie te 'boosten', medemerkers te motiveren en communicatie te optimaliseren Je kan er op alle pagina's aan beginnen en eindigen, ontdekken waard. #top"

    Steven De Smet - Adviseur veiligheid, strategie en (digitale) (crisis) communicatie