Workshop herpositioneren

Workshop positioneren

Wat zijn je USP's en hoe handel je er naar?


Soms weet je als bedrijf niet meer waar je voor staat of wilt staan. Wel weet je dat er iets moet veranderen, om je hoofd boven water te houden. Net zoals bij Compricon, inmiddels Intronics, het geval was toen ze ons om hulp vroegen.

In korte tijd maakten we een praktische slag met hun merk. We brachten hun USP’s in kaart en hun merkwaarden in beeld. Het resultaat was een strategisch adviesplan inclusief concrete briefing voor hun reclamebureau voor de next steps. Next steps om de toekomst van het bedrijf met vertrouwen tegemoet te gaan!

  • Their vision on communication, change management and attaining results is obviously the result of their openness. In their presentations, they know how to trigger and inspire to action. They deliver.

    Aernout Leezenberg – Founder & CMO Hidden Profits Marketing

  • Betrokken en kritisch! Op daadkrachtige wijze een stevige bijdrage leveren aan de doorstart van het project. Adviezen hadden betrekking op de hele implementatie-strategie, zodat we echt stappen konden zetten

    Esther van den Hende Projectmanager PoZoB

  • Sparren met hen levert nieuwe inzichten, creatieve oplossingen en verrassende conclusies op. Door hun vermogen hun eigen inzichten voortdurend ter discussie te stellen en nieuwe paden te verkennen is werken met Edwin en Mirjam altijd weer verrassend.

    Paul Sebregts - Directeur-bestuurder at Woningstichting St. Joseph (Weert-Stramproy)

  • Geen standaardoplossingen om snel een opdracht af te krijgen, maar juist dieper graven naar essentie en doeltreffendheid campagne. Visie, richting en conceptuitwerking krijgt met meer 'houvast'.

    Erik Rijpkema - Eigenaar E-vontuur

  • Een training van Mirjam en Edwin geeft nieuwe inzichten en praktische handvatten op basis van actuele informatie en heldere voorbeelden.

    Petri Zandijk - Sr. Marketing & Communications Specialist Holmatro Rescue equipment

  • Zeer inspirerend, pittig en leerzaam. Een geweldig duo dat elkaar aanvult en aanvoelt in alle facetten.

    Maayke Snelting - Communicatieprofessional Brabants Landschap

  • Praktisch, actueel én realistisch. Veel geleerd in korte tijd. Samen met Edwin geeft Mirjam een dynamische en afwisselende cursus in een open sfeer.

    Lenny van der AA - Communicatieadviseur Woonstichting

  • Essentiedenkers bezorgde ons dankzij hun ervaring en tips and tricks een prachtige brainstorm-ervaring! Al fietsend langs de concepten kregen we een helder beeld van de essentie van ons idee, de aanpak en way ahead. Great job!

    Bram Couwberghs - Senior Business Development Manager IBM

  • Eén kritische vraag over mijn positionering leidde tot een fijne samenwerking met Mirjam en Edwin, met als resultaat een hele mooie en duidelijk vormgegeven website die aansluit bij wie ik ben: Goedgewerkt!

    Leontien Kamps - Goedgewerkt!

  • Jullie leveren fantastisch werk en hebben mij echt dieper laten nadenken over de essentie van logopedie en hoe dit te laten samenvloeien met mijn persoonlijkheid.

    Lindsay Mattheys - Logopedie met Lindsay

  • "Ik wil jullie boek 'Pellen tot de kern' ten zeerste aanraden. 😉 Zeer inspirerende inhoud om je organisatie te 'boosten', medemerkers te motiveren en communicatie te optimaliseren Je kan er op alle pagina's aan beginnen en eindigen, ontdekken waard. #top"

    Steven De Smet - Adviseur veiligheid, strategie en (digitale) (crisis) communicatie

  • Jullie zijn daadwerkelijk betrokken bij de klant. Niet alleen theoretisch maar zeker ook in de praktijk.

    Marcel Jaasma - eigenaar Goudsmidatelier Marcel Jaasma

  • Wat een deskundigheid, werklust en inzet. Aanbevelenswaardig!

    Piet Hoogendoorn - directievoorzitter Rabobank Alblasserwaard Noord en Oost