Implementatie nieuwe sales workflow

Mirjam GoesCases-Advies

Nieuwe sales workflow

ontwikkelen en implementeren


Verschillende informatie op verschillende plekken is funest voor je interne communicatie. En dus vroeg Elsevier ons te helpen bij het ontwikkelen van iets nieuws dat wel werkt.

Een nieuw ‘sales enablement platform’ was het resultaat. 1 oplossing waarin alle bestaande platformen en informatiebronnen waren geïntegreerd. We definieerde het, ontwierpen het en rolde het uit. Natuurlijk met de nodige communicatie die nodig is om deze andere manier van werken te doen slagen.

Image
  • Een training van Mirjam en Edwin geeft nieuwe inzichten en praktische handvatten op basis van actuele informatie en heldere voorbeelden.

    Petri Zandijk - Sr. Marketing & Communications Specialist Holmatro Rescue equipment

  • Zeer inspirerend, pittig en leerzaam. Een geweldig duo dat elkaar aanvult en aanvoelt in alle facetten.

    Maayke Snelting - Communicatieprofessional Brabants Landschap

  • Mirjam en Edwin zijn een verademing: persoonlijk, oprecht, betrokken, behulpzaam en recht door zee. Beter gezegd 'anders dan anders!

    Scarlett van Kakerken - Corporate Communications Rijkswaterstaat

  • Praktisch, actueel én realistisch. Veel geleerd in korte tijd. Samen met Edwin geeft Mirjam een dynamische en afwisselende cursus in een open sfeer.

    Lenny van der AA - Communicatieadviseur Woonstichting

  • Essentiedenkers bezorgde ons dankzij hun ervaring en tips and tricks een prachtige brainstorm-ervaring! Al fietsend langs concepten als "Strategisch advies", "Training", "Cases", "Team" en "Koffie" kregen we een helder beeld van de essentie van ons idee, de aanpak en way ahead. Great job!

    Bram Couwberghs - Senior Business Development Manager IBM

  • Betrokken en kritisch! Op daadkrachtige wijze een stevige bijdrage leveren aan de doorstart van het project. Adviezen hadden betrekking op de hele implementatie-strategie, zodat we echt stappen konden zetten

    Esther van den Hende Projectmanager PoZoB