0322_TOP_Delen

Content delen

Image Content delen

DOE

content delenWaardevolle content creëren is één. Het delen ervan is twee.
En daarbij gaat het vooral om de relatie van gebruikers onderling. Mensen delen vooral content die betrekking hebben op zichzelf. Ze delen content om de band met anderen te versterken en het liefst van al delen ze content met een positieve of optimistische ondertoon. Zo blijkt uit onderzoek door de New York Times, Universiteit van Hamburg en BuzzSumo (2011).

Welke waardevolle content deel jij vandaag met je netwerk? En vergeet je ons daarbij niet mee te nemen?

 

Meer opdrachten? Check ons boek, we hebben er zeker 175


Pellen tot de kern

372 tips voor je organisatie, motivatie en communicatie

Boek_wit_PRIJSDit praktische boek (hardcover, A5, 400p.) dwingt je namelijk minstens elke dag even na te gaan wat ook alweer de essentie is van je organisatie, motivatie en communicatie.

En dat hoeft niet altijd lang te duren. Inspirerende quotes, worden afgewisseld met reflectievragen, serieuze en luchtige opdrachten. Of met 1 van de 90 theorieën en modellen die het boek beschrijft.

Je start gewoon op de dag dat je het boek krijgt en een jaar later heb je heel wat bereikt. En kun je nog meer bereiken door gewoon weer van voor af aan te beginnen in het boek.

Want die kleine stapjes samen maken uiteindelijk het grote verschil!

Bestel dit boek nu!

 

Deel dit bericht