Beursbezoek

Image

Beursbezoek

DOE

Een-op-een communiceren gebeurt onder andere op beurzen.

Op een beurs kun je praten met (toekomstige) klanten, concurrenten zien, afspraken maken met leveranciers en nieuwe ideeën opdoen.

Nieuwe ideeën kunnen je echter ook (of misschien wel juist!) opdoen als je eens een beurs bezoekt die totaal buiten jouw vakgebied ligt. Aangezien je de inhoud niet kent, móet je namelijk wel op de vorm letten.

Zoek vandaag zo’n beurs, regel toegangskaarten en bezoek hem op een voor jou geschikt moment. Houd bij het bezoek vragen in je achterhoofd als: Wat straalt de beurs uit? Waarom spreekt de ene stand mij meer aan dan de andere? Hoe word ik benaderd als bezoeker? Zijn de uitingen op elkaar afgestemd? Wat gebeurt er als ik mijn gegevens achterlaat? Enzovoort.

Image
Image

10 mei


Meer opdrachten? Check ons boek, we hebben er zeker 175.

Image

Meer dan 90 modellen, 175 opdrachten, 80 citaten en...

Bestel dit boek nu!

Meer opdrachten?
Check ons boek, we hebben er zeker 175.

Image

Meer dan 90 modellen, 175 opdrachten, 80 citaten en...

Bestel dit boek nu!