Beursbezoek

Image Beursbezoek

DOE

0507_Creatieve_InvullingEen-op-een communiceren gebeurt onder andere op beurzen. Op een beurs kun je praten met (toekomstige) klanten, concurrenten zien, afspraken maken met leveranciers en nieuwe ideeën opdoen.

Nieuwe ideeën kunnen je echter ook (of misschien wel juist!) opdoen als je eens een beurs bezoekt die totaal buiten jouw vakgebied ligt. Aangezien je de inhoud niet kent, móet je namelijk wel op de vorm letten.

Zoek vandaag zo’n beurs, regel toegangskaarten en bezoek hem op een voor jou geschikt moment. Houd bij het bezoek vragen in je achterhoofd als: Wat straalt de beurs uit? Waarom spreekt de ene stand mij meer aan dan de andere? Hoe word ik benaderd als bezoeker? Zijn de uitingen op elkaar afgestemd? Wat gebeurt er als ik mijn gegevens achterlaat? Enzovoort.

 

 

Meer opdrachten? Check ons boek, we hebben er zeker 175


Pellen tot de kern

372 tips voor je organisatie, motivatie en communicatie

Boek_PRIJSDit praktische boek (hardcover, A5, 400p.) dwingt je namelijk minstens elke dag even na te gaan wat ook alweer de essentie is van je organisatie, motivatie en communicatie.

En dat hoeft niet altijd lang te duren. Inspirerende quotes, worden afgewisseld met reflectievragen, serieuze en luchtige opdrachten. Of met 1 van de 90 theorieën en modellen die het boek beschrijft.

Je start gewoon op de dag dat je het boek krijgt en een jaar later heb je heel wat bereikt. En kun je nog meer bereiken door gewoon weer van voor af aan te beginnen in het boek.

Want die kleine stapjes samen maken uiteindelijk het grote verschil!

Bestel dit boek nu!

 

Deel dit bericht