0518_TOP_Balanced-Scorecard

Balanced scorecard

Image Balanced scorecard

LEER

0518_Balanced-ScorecardJe organisatieactiviteiten en marketingstrategie stem je het best op elkaar af. Maar wat zijn nu precies die organisatieactiviteiten? Om je daar inzicht in te geven ontwikkelden Robert Kaplan en David Norton (1992) de Balanced Scorecard. Zij onderscheiden 4 perspectieven die het voortbestaan van een organisatie bepalen. Eenmaal in kaart gebracht, kun je je interne en externe communicatie verbeteren en de prestaties van een organisatie controleren ten opzichte van de strategische doelen.

 

 

 

 

Meer weten over modellen? Check ons boek, we behandelen er zo’n 90


Pellen tot de kern

372 tips voor je organisatie, motivatie en communicatie

Boek_wit_PRIJSDit praktische boek (hardcover, A5, 400p.) dwingt je namelijk minstens elke dag even na te gaan wat ook alweer de essentie is van je organisatie, motivatie en communicatie.

En dat hoeft niet altijd lang te duren. Inspirerende quotes, worden afgewisseld met reflectievragen, serieuze en luchtige opdrachten. Of met 1 van de 90 theorieën en modellen die het boek beschrijft.

Je start gewoon op de dag dat je het boek krijgt en een jaar later heb je heel wat bereikt. En kun je nog meer bereiken door gewoon weer van voor af aan te beginnen in het boek.

Want die kleine stapjes samen maken uiteindelijk het grote verschil!

Bestel dit boek nu!

 

Deel dit bericht