0407_TOP_Archetypen-cirkel

Archetypen

Image Archetypen

DOE

0407_Archetypen-cirkelOm je organisatie beter te positioneren en zo de betrokkenheid van de markt en medewerkers te vergroten, kun je de archetypen van Carl Gustav Jung (1947) gebruiken.
Een archetype is een soort psychologisch oermodel: patronen en symbolen die voorkomen in je onderbewuste. Ze komen tot uitdrukking in onder andere culturen, verhalen en films.

Kies je 1 specifiek archetype en ademt jouw organisatie deze uit? Dan krijgt je organisatie een psychologische toevoeging en wordt zij sterker.

 

 

 

Meer weten over modellen? Check ons boek, we behandelen er zo’n 90


Pellen tot de kern

372 tips voor je organisatie, motivatie en communicatie

Boek_wit_PRIJSDit praktische boek (hardcover, A5, 400p.) dwingt je namelijk minstens elke dag even na te gaan wat ook alweer de essentie is van je organisatie, motivatie en communicatie.

En dat hoeft niet altijd lang te duren. Inspirerende quotes, worden afgewisseld met reflectievragen, serieuze en luchtige opdrachten. Of met 1 van de 90 theorieën en modellen die het boek beschrijft.

Je start gewoon op de dag dat je het boek krijgt en een jaar later heb je heel wat bereikt. En kun je nog meer bereiken door gewoon weer van voor af aan te beginnen in het boek.

Want die kleine stapjes samen maken uiteindelijk het grote verschil!

Bestel dit boek nu!

 

Deel dit bericht