Pellen tot de kern

372 tips voor je organisatie, motivatie en communicatie


Kleine stapjes samen maken ook een groot verschil. Maar door de waan van de dag kom je er vaak niet aan toe om de dingen net eens even anders te doen. Wil je meer uit je organisatie en jezelf halen? Maar heb je eigenlijk geen tijd om dikke studieboeken erop na te slaan of mis je vaak een concrete vertaalslag van theorie naar praktijk? Dan is “Pellen tot de kern” hét boek voor jou.

Dit praktische boek (hardcover, A5, 400p.) dwingt je namelijk minstens elke dag even na te gaan wat ook alweer de essentie is van je organisatie, motivatie en communicatie.

En dat hoeft niet altijd lang te duren. Inspirerende quotes, worden afgewisseld met reflectievragen, serieuze en luchtige opdrachten. Of met 1 van de 80 theorieën en modellen die het boek beschrijft.

Je start gewoon op de dag dat je het boek krijgt en een jaar later heb je heel wat bereikt. En kun je nog meer bereiken door gewoon weer van voor af aan te beginnen in het boek.

Want die kleine stapjes samen maken uiteindelijk het grote verschil!

Image Image

Anderen tippen op ons boek? Graag!

Zelf pellen


Maak jij dat verschil en wil je zelf kunnen pellen tot de kern?
Bestel het boek dan vandaag nog.


Bestel het boek
  • Een training van Mirjam en Edwin geeft nieuwe inzichten en praktische handvatten op basis van actuele informatie en heldere voorbeelden.

    Petri Zandijk – Sr. Marketing & Communications Specialist Holmatro Rescue equipment

  • Zeer inspirerend, pittig en leerzaam. Een geweldig duo dat elkaar aanvult en aanvoelt in alle facetten.

    Maayke Snelting – Communicatieprofessional Brabants Landschap

  • Mirjam en Edwin zijn een verademing: persoonlijk, oprecht, betrokken, behulpzaam en recht door zee. Beter gezegd ‘anders dan anders!

    Scarlett van Kakerken – Corporate Communications Rijkswaterstaat

  • Praktisch, actueel én realistisch. Veel geleerd in korte tijd. Samen met Edwin geeft Mirjam een dynamische en afwisselende cursus in een open sfeer.

    Lenny van der AA – Communicatieadviseur Woonstichting

  • Essentiedenkers bezorgde ons dankzij hun ervaring en tips and tricks een prachtige brainstorm-ervaring! Al fietsend langs concepten als “Strategisch advies”, “Training”, “Cases”, “Team” en “Koffie” kregen we een helder beeld van de essentie van ons idee, de aanpak en way ahead. Great job!

    Bram Couwberghs – Senior Business Development Manager IBM